30.6.07

Pansarvagnsförare

Bubblan skrev den här smörjan kl. 22:04

Idag var jag och MM på Östermalm, närmare bestämt vid Östermalmsgrillen på Nybrogatan, och stod och väntade i kön. Helt plötsligt känner jag hur någonting kör på min ena häl och min naturliga reaktion blir att dra bort den. Jag vänder mig om och får ett "ursäkta" rätt upp i ansiktet, sen ser jag hur denna pansarvagn kör på hälen på herrn som står till vänster om mig, när han vänder sig om möts även han av ett "ursäkta". Då blir jag förbannad och säger till föraren av pansarvagnen att man borde säga "ursäkta mig" och vänta tills personen man riktar sitt "ursäkta" till INNAN man kör på personen i fråga. Det fattade hon inte och hävdade att hon stått där och bett oss flytta på oss men att vi inte har hört det. Även om vi nu inte hade uppfattat hennes önskemål om att vi skulle flytta på oss borde hon inte kört på oss. Jag bad henne till slut öppna käften nästa gång, innan hon körde på någon.

Hon var ful och fet, otrevlig och dum i halva huvudet. Jag borde blivit ännu argare och sagt till henne att om hon inte ber om ursäkt så skulle jag lyfta upp hennes jävla unge ur barnvagnen och sälja ungen på Blocket. Jag har skrivit om det tidigare, och jag är fortfarande lika bitter. Den dagen jag blir politiker ska jag tvinga ut barnvagnsförare i cykelfilen.

0 kommentarer: