26.8.07

Ny hemsida

Bubblan skrev den här smörjan kl. 11:09

Snart är det dags. Tillsammans med OE och MM har jag registrerat två nya domäner. En av dem kommer att fungera som våra privata hemsidor med allt vad det nu innebär. Jag vet inte riktigt vad OE och MM har tänkt koka ihop på dem, personligen tänkte jag ha en "blogg" där (jag funderar på att flytta över den här sidan dit), en sida med lite foton och kanske något annat festligt.

Den andra sidan kommer bara bli jävligt bra, har egentligen inte så mycket mer att tillägga utöver det just nu. Jag meddelar när allt är klart.

2 kommentarer:

*|2007-08-26 12:41 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

Det är roligt med egen domän. Lycka till!

*|2007-08-26 12:45 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Egentligen tycker jag bara det är jobbigt med egna domäner, jag har redan 4 stycken. Men jag vet inte riktigt vad jag ska lägga upp på dem. Nu har jag dock två vänner med som förhoppningsvis piskar mig lite till att styra upp saker och ting.