26.8.07

God sömn

Bubblan skrev den här smörjan kl. 11:33

Natten till igår var den bästa på bra jävla länge. Man skulle lätt kunna tro att jag fick ligga med någon, eller kanske till och med att jag inte behövde spy ner mig själv för att vara tillräckligt klar i bollen för att kunna släcka ögonen utan att allt snurrade.

Dock stämmer inget av ovanstående alternativ. Vad som däremot inträffade var att jag fick sova i min säng igen. Det har gått ganska exakt 365 dagar sedan jag sov i min säng. De första 124 av dessa dagar tillbringade jag i en sovsäck på en madrass i vardagsrummet. Efter 124 dagar behövde dock JO's föräldrar ha tillbaka deras madrass då dom skulle få besök, då plockade jag fram min bäddmadrass med en tjocklek på ca: 3 cm, den placerade jag på golvet i sovrummet. När jag ändå höll på bytte jag även ut min sovsäck mot mitt underbart sköna duntäcke. Så har det sett ut varje natt när jag slumrat in. Jag, mina silverfiskar och alla 2000 dammtussar har samsats där på golvet.

Förra veckan tog jag dock tag i mig själv, jag bestämde mig för att bygga ihop den sängstomme jag skissat på. Det tog mig runt 8h att bygga ihop den, att jag inte tagit tag i mig själv tidigare är en gåta, men men. Jag sov hur som helst som riktigt jävla bra.

Nu har jag bara golvet i hall/kök kvar att fixa... Å andra sidan har jag klarat mig utan det i lika många dagar, så ytterligare några dagar ska jag nog inte dö av.

2 kommentarer:

*|2007-08-26 12:42 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

God sömn är A och O. Sov så gott!

*|2007-08-26 12:44 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Det ska jag verkligen göra, funderar på att gå ut och skjuta mina grannar just i skrivandets stund. Jag vill sova lite nu men dom väsnas å det grövsta ute på innergården.