2.7.07

Tips: Tidsfördriv

Bubblan skrev den här smörjan kl. 21:35

Idag satt jag och väntade på en person, han gick iväg och skulle hämta lite saker. När han efter 13 minuter ännu inte dykt upp igen började tristessen göra sig påmind. Jag vet inte riktigt varför jag började göra det jag gjorde, men jag gjorde det hur som helst.

Jag böjde upp vänster arm (likt när man lyfter en vikt) så att jag såg min armbåge, sen plockade jag fram en tång, pincett går lika bra, jag hade i ena fickan och började att rycka ur små hårstrån som var placerade precis under armbågen. Jag trodde till en början att det skulle göra jävulusiskt ont, men det gjorde det inte. Efter kanske 5-6 strån slutade jag att rycka och började istället att dra upp dem, sakta. Då såg man, och kände, när hårstrået lossnade från roten och ploppade ut. Det var faktiskt en ganska skön känsla. Jag märkte att ju längre ner på underarmen jag kom, desto ondare gjorde det.

Alla kanske inte har en massa hår på kroppen, men då jag liknar en myskoxe när det kommer till hårbeklädnad så hade jag iaf lite hårstrån under armbågen. Har du hår där, prova om du har tråkigt eller lite att göra.

0 kommentarer: