30.7.07

Reklamannonser

Bubblan skrev den här smörjan kl. 22:45

På vägen hem från Danderyd satt jag och studerade lite reklamannonser i tunnebanan. En som verkligen greppade tag i min uppmärksamhet var en annons från Onsalakorv. Annonsen löd "Onsalakorv - Nu färdigskivad" och så hade dom "slice:at" upp hela annonsen i strimlor. Enkel men ändå hur bra som helst.

Jag la även märke till två riktigt dåliga annonser, en från Skansen Akvariet och en som var så dålig att jag genast förträngde annonsören. Tyvärr har min mobiltelefon drabbats av någon otrevlig könssjukdom, så jag lyckades inte ta några bilder. Från och med idag tänkte jag börja skriva lite om annonser som jag tycker är bra, och även på dem som egentligen borde plockas ner och skickas tillbaka till avsändaren av dem.

0 kommentarer: