29.7.07

Liten penis

Bubblan skrev den här smörjan kl. 05:19

Kvällen till ära gick jag ut på staden och roade mig med min vän MM. Historien förtäljer ej om jag och MM hade kul eller inte, däremot ska jag berätta om en sak som slog mig ikväll...

Det måste vara jobbigt att vara svart och ha liten penis. Inte för att det är något fel på att ha en miniatyrpenis, det vet jag av egen erfarenhet. 10 cm is more than enough. Men eftersom svarta män generellt anses ha rediga don så antar jag att det är jobbigt att vara lite mindre utrustad om man är svart, detta på grund av den vandringssägen om svarta män med stora penisar som florerar på våra gator.

Under kvällen så var jag tvungen att besöka den lokala herrtoaletten, väl där råkade jag hamna bredvid en svart man. Av någon outgrundlig anledning la jag märke till hur han försökte dölja sitt organ, så rent instinktivt fluktade jag till vänster. Där stod denna svarta man med en penis som troligtvis inte var större än 43 pissmyror som klamrat sig fast i varandra och försökt bilda en formation av ett ekollon. Jag märkte verkligen hur han "skämdes". Egentligen ville jag lägga en hand på hans axel och säga: "bäste toalettbesökare, du behöver inte skämmas, min är inte mycket större", men jag vågade inte.

Vad i hela friden har jag för anledning till att skriva om hans pillesnopp? Egentligen inte allt för mycket anledning, bortsett från att jag kom att fundera på att det "måste" vara jobbigt för en svart man med en liten penis då dom har ett "rykte" att leva upp till.

Som sagt: 10 cm is more than enough.

UPDATE 30/07: Jag var inte helt nykter när jag skrev ovanstående.

0 kommentarer: