2.6.07

Långt ord...

Bubblan skrev den här smörjan kl. 10:50

MT kom förbi mig igår, vi satt här hemma hos mig och drack några öl. När vi sedan skulle gå från mig till baren som skulle ta hand om oss under kvällen stötte vi på två tjejer som hade blivit utkastade från en fest då mamman till festarrangören kom hem och inte gillade situationen. Dom hade hur som helst gått lite vilse och behövde en guidad tur till tunnelbanan, eftersom vi var på väg åt det hållet gjorde dom följe med oss de 400 meter det var till tunnelbanan.

Under dessa 400 meter kom det fram att dom var ungefär lika gamla som mitt första hårstrå på bröstet och att dom trodde att MT var 22 år gammal och jag var 21 år. Från ingenstans så ploppade dom ur sig att MT såg ut som en "Hej, jag bor i staden" och att jag såg ut som en snubbe som gick på "medvetenhetsbefriande droger".

Medvetenhetsbefriande droger, långt ord det där medvetenhetsbefriande. Hur ska man tolka en sådan kommentar?

1 kommentarer:

*|2007-06-06 16:50 fick Unknown för sig att skriva nedanstående

Haha