2.6.07

Inte igen...

Bubblan skrev den här smörjan kl. 11:24

Igår hände det igen, jag kom, helt oannonserat, i byxan. Nej, det var inte så att jag satt ner i en stol och fick en lap dance av en inflyttad polska, inte heller var det någon vacker kvinna som stimulerade mig sexuellt. Jag satt hemma i soffan och slog på text-tv, det var då det inträffade, helt utan förvarning fick jag en av de bästa orgasmer på väldigt länge... Mina ögon läste "Chris Cornell kommer till Sverige".

Den karln är min lilla husgud, en vacker sådan med en röst som får mig att komma i byxan. Den 27:e augusti spelar han på Annexet här i Stockholm. Den 26:e är det bara att gå till ICA och köpa Tena, vuxenblöjor, för jag antar att jag kommer komma ett antal gånger den 27:e.

Ser ni någon stackare som tältar utanför Ticnets kontor natten till den 5:e juni så är det jag som ligger där i tältet och känner mig som en riktigt nördig Sagan om ringen idiot. En tanke slog mig när jag läste att han skulle komma hit. Vore det inte väldigt festligt att köpa ALLA biljetter till hans spelning (jag har räknat ut att det skulle kosta runt 1 125 000 kr), så när han kommer in på scen så är det bara jag som står där på ståplats och skriker?! Den dagen jag blir rik ska jag banne mig göra en sådan sak, köpa alla biljetter till en konsert, gå dit och få mig en privatspelning. Jag kanske skulle framstå som en riktig stalker om jag gjorde en sådan sak, men oj oj vad festligt det vore.

Chris, du är mer än välkommen hit till Stockholm, och vill du så ska jag ta med dig på en guidad tur i min båt, bara du och jag...

2 kommentarer:

*|2007-06-04 11:01 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Vad jag läst så är hans senaste skiva så dålig, så dålig, så dålig. Det var länge sen jag läste en så hård sågning.har du lyssnat något själv?

*|2007-06-04 17:02 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Jag har faktiskt bara lyssnat på en låt från hans nya skiva, den är inte något vidare bra. Men en snubbe som han har ju en hel del låtar i bagaget, så man kan ju inte annat än hoppas på att han dänger av ett koppel av hans gamla alster. Ska du med?