22.5.07

Linkin Park

Bubblan skrev den här smörjan kl. 21:19

Det här har jag väntat på i flera år, det spelar fan ingen roll om så blixten skulle slå ner i/på mig, på fredag ska jag på Linkin Park!!

Att dom valt att spela i Globen får stå för dem, hade det inte passat bättre med en grisig utomhusspelning? Jo, fan så mycket bättre. Sen har dom väl tappat stinget lite i och med deras senaste skiva. Bortsett från Bleed It Out, Given Up och No More Sorrow, är dom lite väl poppiga, så jag får hoppas att dom drar av samtliga 24 gamla dängor från deras tidigare album. Nej fy fan, nu blev jag lite upprörd när jag tänker på hur mesiga dom blivit. Var det verkligen värt att köpa en biljett till ståplatserna? Ska dom bara lira deras nya alster så kunde man lika gärna sitta ner.

Nu ska jag inte tänka mer på det, utan lägga min energi på deras gamla godingar som kan få mina grannar att bli galna.

På fredag ska jag vara full, jävligt på gång och skrika mig hes. Vill det sig väl så kanske jag ska vara så pass osvensk att jag till och med hoppar lite.

Ingen som ska med?

3 kommentarer:

*|2007-05-23 00:55 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

Vi kör i Köpenhamn på torsdag! Kom!

*|2007-05-23 13:14 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Var och såg på Those dancing days igår (tisdag), oj vilket röj.

På fredag ska jag lyssna på visor, adios

*|2007-05-24 19:35 fick Unknown för sig att skriva nedanstående

Those Dancing Days är de nya Sahara Hotnights!