25.5.07

Linkin Park, uppladdningen

Bubblan skrev den här smörjan kl. 15:51

Jag kan inte komma ihåg senast jag var lika "på" som jag är just nu. Kroppen rycker och fötterna dansar, munnen sjunger/skriker och hjärnan njuter, ölen smakar bättre än någonsin och Linkin Park är i Sverige.

För 5 minuter sedan öppnades första ölen, hörlurarna åkte på och volymen skruvades upp.

Det finns dock ett litet orostecken, det är att jag inte kommer att bli insläppt i Globen. Igår var jag nämligen och köpte en jävligt liten megafon som jag tänkte försöka smuggla med mig in. Varför? Jo, börjar Linkin att spela någon av deras schlagerlåtar från senaste skivan, Minutes To Midnight, så kommer dom få veta att en i publiken är jävligt missnöjd. Men som sagt, det är bara ett litet orostecken, förhoppningsvis beslagtar dom bara megafonen och släpper in mig.

Det finns fortfarande tid att ändra sig, ska du med?

1 kommentarer:

*|2007-05-25 21:25 fick Unknown för sig att skriva nedanstående

Nu när du nämner megafonen blev det helt plötsligt väldigt mycket mer intressant. Lite sent dock.

Hoppas den är bra!