4.4.07

Extreme carpenting

Bubblan skrev den här smörjan kl. 19:21

Idag fick jag kontakt med en kille som behövde folk till ett jobb utomlands nu i sommar. Då jag tidigare skrev att det var korkat att åka ifrån Sverige under sommaren borde jag kanske inte ens tänka tanken på att ta det här jobbet. Dock står jag fast vid att det ÄR korkat att åka utomlands för att sola och bada under sommaren. Nu handlar det däremot om jobb...

Så vad handlar detta jobb om? Jo det ska jag berätta... Det ska byggas några timmerhus nere i Irak. Irak av alla hålor kanske inte är det mest exotiska, däremot tror jag att det kan bli en riktigt kul upplevelse. Det är i norra delarna av Irak, en timme utanför Arbil, så det blir väl dock inte allt för mycket action. Men men, en AK4 borde man kunna skymta.

Ingenting är bestämt ännu, ska kollla upp det lite mer noggrant.

2 kommentarer:

*|2007-04-05 10:49 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

Cowboys?

*|2007-04-05 12:30 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Eller möjligtvis indianer.