2.4.07

Boende

Bubblan skrev den här smörjan kl. 16:43

Idag har jag kommit fram till att jag inte kan tänka mig att bo någon annanstans än inne i city eller i någon av följande fyra närförorter:

Danderyd, Täby, Waxholm eller möjligtvis Vallentuna.

Vallentuna och Waxholm blir nog endast aktuellt vid införskaffning av barn. Sen att jag aldrig kommer att ha råd att bo i någon av ovanstående kommuner är en helt annan femma.

Skulle jag tvingas bosätta mig i någon annan förort till Stockholm så flyttar jag hellre till en liten håla mitt ute i skogen.

2 kommentarer:

*|2007-04-03 21:07 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

jag kan tänka mig att bosätta mig i en håla om ett tag. Det hänger lite på om vi kan dra in fiber, annars lägger jag nog ner.

*|2007-04-04 19:19 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Utan fiber står Sverige stilla. Jesus skall uppfylla dina önskningar!