22.3.07

Tjockisen Persson

Bubblan skrev den här smörjan kl. 20:22

Jag har tyvärr missat de tidigare avsnitten av Ordförande Persson, nu tog jag mig dock tid för att titta på dagens avsnitt.

Motvilligt måste jag erkänna att karl faktiskt är rätt skön, nu har jag bara kollat i 13 minuter men trots det. Han sitter där och kastar skit på folk runt omkring sig, "vänner" som fiender. Då han varit fullt medveten om att intervjuerna med honom skulle komma att sändas så måste jag verkligen ge honom full "cred" för att han vågar säga precis vad han tycker. Haha, bra Göran!

Att jag inte håller med om allt för mycket den lilla tjockisen, inget påhopp utan det är helt ok att skämta om vikt enligt honom själv, säger är en helt annan femma. Jag kommer, förhoppningsvis, ALDRIG att drabbas av någon läskig psykisk sjukdom som får mina, få, hjärnceller att tänka rött...

Ska jag ta och engagera mig lite i politiken? Ja, jag tror nästan den, jag får nästla mig in i något borgerligt parti och sen hoppa av under nästa mandatperiod och bli politisk vilde. Det behövs lite friska fläktar bland de torra politikerna.

2 kommentarer:

*|2007-03-22 21:00 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Håller helt med, han är ju rätt skön. På frågan om hur frun Anitra har det svarar han "Ja hon kämpar med spriten". haha, roligt.

I övrigt går det att se alla avsnitt som sänts på svt.se

*|2007-03-23 08:23 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Haha, då skrattade jag också.