19.3.07

Familjeförhållande del 2.

Bubblan skrev den här smörjan kl. 20:37

Klockan 06:30 briserade det, då frågade jag min bror om han verkligen var helt socialt inkompetent. Av det svar jag fick kan jag inte dra någon annan slutsats än att spermien han var en gång i tiden tappade en kromosom eller två på vägen till sitt mål. Vi fortsatte vårt 2:a världskrig fram tills runt kl. 07:30, jag gjorde klart för honom att jag troligtvis inte kommer att jobba så mycket mer med honom i framtiden och sen började den tysta terrorn. Jag vet sedan tidigare att jag är en mästare på psykisk terror i form av tystnad och frånvaro, men jag måste även ge min bror en eloge, för han var inte mycket sämre än mig. När dagen var slut räknade jag till att han sagt ca: 16 ord till mig mellan kl. 07:30-16:25, jag hade under den tiden kläckt ur mig runt 11 ord.

Vad bär morgondagen på för överraskningar? Det enda jag vet som är positivt med morgondagen är att han ska åka tidigare från jobbet då han ska upp till Åre, så då slipper jag karln i några dagar. Skönt!

Återkommer med mer info.