19.3.07

Mäklare

Bubblan skrev den här smörjan kl. 20:00

Mäklare är ju bra jobbiga ibland, och "vi" säljare är även bra dumma ibland.

När jag sålde min före detta lägenhet så sa mäklaren till mig att deras normala arvode var 4%, han la verkligen upp bollen för mig, jag hade bara behövt klappa till den och sagt att 4% inte var ok någonstans. Men jag orkade inte bry mig, så jag sa fine. Jag betalade fan hälften i arvode av vad denna karl gjorde, men inte fick jag 6,3 milj. för min lägenhet.

Skärpning Bubbles!

2 kommentarer:

*|2007-03-20 08:17 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Är det där Karolina Huss pappa? Och när började du kalla dig själv för bubbles?

*|2007-03-20 20:11 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Nej det tror jag inte, tveksam till att dom fick 6,3 milj för ett B-hus i Negerbyn.

När jag insåg att jag aldrig kommer få ett smeknamn av mina vänner, jag kände att jag var tvungen att ta saken i egna händer. Så Oskar, har du inget bättre för dig så kan du börja kalla mig Bubbles eller Bubblan.