19.3.07

Skruv i fingret

Bubblan skrev den här smörjan kl. 19:38

Dagen till ära fick jag i uppgift att sätta upp en pryl på jobbet, det resulterade i att jag höll min ena hand bakom en gipsskiva, skruvdragaren på andra sidan och började skruva. Vips så hade jag skruvat in skruven i tummen, så det var bara att slå i backen på skruvdragaren och skruva ut skruven igen. Smärtan var överkomlig, vad som däremot var jobbigast var att när blodet började sippra fram i lagom stora mängder stoppade jag in tummen i munnen och sög lite på den, då upptäckte jag att skruven jag skruvat in i tummen var belagd med någon smörja som lämnade en eftersmak, som kan liknas som kräk, i munnen hela dagen.

Usch och fy!

3 kommentarer:

*|2007-03-19 20:35 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

Är inte det här andra tumskadan inom ett halvår eller så? haha.. är du säker på att det där är rätt yrke för dig? hehe.

hoppas att du inte har allt för ont och skönt att höra att du lever, blev lite orolig imorse.

*|2007-03-19 20:37 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Samma tumme... Jävligt oskönt.

*|2007-03-20 08:14 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Mina tankar går till dig...