22.3.07

PET-flaska

Bubblan skrev den här smörjan kl. 20:25

Idag brann en propp i skåpet, dock endast en, så det var inte så farligt. Jag står på tunnelbanan, satans fattigmans transport, och ser hur två invandrarkillar som sitter ner öppnar ett av fönsterna och kastar ut en eller om det var två PET-flaskor. Big deal? Ja faktiskt, visste jag var dom bodde hade jag åkt dit och tömt mitt lager med PET-flaskor i deras kök och gå därifrån.

Nu var det tyvärr 25-30 personer i min väg fram till dem, så jag orkade inte gå fram och börja härja. Hade jag suttit brevid så hade jag däremot frågat hur dom funkar.

Säg ifrån, skit i om ni uppfattas som världens grinigaste gubbe/kärring.

4 kommentarer:

*|2007-03-22 21:01 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Alltid lätt att skylla på avstånd, alltid lätt att sitta bakom en dator och tycka massa.

*|2007-03-23 08:24 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Jag vet, men jag är stolt över att jag är grinig.

*|2007-03-23 09:35 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Och ändå vid en så pass ung ålder, jag är imponerad bubbles.

*|2007-03-23 15:40 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Tack tack, jag kan knappt bärga mig tills den dagen jag går i pension. Från den dagen kommer jag att spendera 7-8 timmar per dag och gå runt på staden och vara grinig.