5.3.07

Foppas sjukpenning

Bubblan skrev den här smörjan kl. 22:05

Peter Forsberg i all ära. Han må vara en rysligt bra hockeyspelare, han är en av de få som kan få mig att skratta och nästan gråta samtidigt (Borat är en annan), han har fått ett av de bästa raseriutbrotten i svensk. Men satan i gatan vilken bra sjukpenning han måste ha. De senaste året så tycker jag att man hört mer om hans skador om än hans prestationer på isen. Den dagen jag äger ett lag i NHL så ska jag tänka både en och två gånger innan jag väljer att lägga mina vantar på en hockeyspelare med en skadehistorik som få kan skriva upp på sitt CV.

Jag hoppas att den där karln på något sätt blir fri från alla hans krämpor, för då är han verkligen en fröjd att följa på hockeyplanen.

2 kommentarer:

*|2007-03-06 08:20 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Är det inte dags för foppa att lägga av. Han kommer ju sluta som hockeyinvalid och sitta i rullstol resten av sitt liv, är det inte bättre att sluta på topp?

*|2007-03-06 09:12 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Jo, han lär ju inte bli mycket bättre än vad han är/varit.