6.3.07

Elisabeth, varför?

Bubblan skrev den här smörjan kl. 09:28

Usch och fy, tårarna samlas innanför ögonlocken, näsan börjar bli lite rinnigare, min kropp känns tom.

Varför Elisabeth? Varför kunde du inte inse att det i Sverige finns en kille - om än något blek och småknubbig, har en liten penis och är inte rik, bor i ett råtthål och sover på golvet - som verkligen skulle varit genuint glad över att fått gifta sig med dig. Nu är det försent, för nu tänker han inte vänta längre...

Hmm, vem ska jag nu stalka?

3 kommentarer:

*|2007-03-06 15:11 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

Du behöver inte vara ledsen! Det finns en för dig också!Det finns andra sätt att närma sig motsatta könet än att stalka....varför inte vara dig själv och bjuda lite på dig?? Det kostar inget.

*|2007-03-06 15:27 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Vad jag har hört så var det hon som inte kunde vänta på dig p, att du inte var beredd att binda dig. Hon börjar bli mogen, kunde väl inte vänta längre, men skyll inte ifrån dig.

*|2007-03-06 16:17 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Ni gör dagen så mycket svårare för mig, jag vet inte hur mycket mer jag klarar av. Först hennes giftemål och nu era bitska kommentarer.

Jag har bokat en enkelbiljett till Rajastan, flyget avgår från Arlanda imorgon kl. 12:55. Hon ska inte komma undan med detta svek, mitt hjärta färgas svart, mina ögon röda av hatet jag känner inom mig.

Kärleken ska segra, jag tänker inte låta hennes mognad eller min håriga rygg vara ett hinder för vår kärlek. Kärleken vet inga gränser, om det behövs så ska min kärlek växa sig så stark att hon inte behöver känna någon kärlek för mig, utan min är nog åt oss båda.

Insha'Allah - om Gud vill