4.6.07

Aschberg och jag

Bubblan skrev den här smörjan kl. 16:49

Robert "Robban" Aschberg och jag har aldrig haft med varandra att göra, eller jo en gång stötte jag på karln på en studentmottagning. Den herrn inger, bara genom att stå där, respekt så det heter duga. Hur som helst, natten till idag kom vi aningen närmare varandra, på ett sätt som jag aldrig trodde skulle hända... Vi hade sex, och när jag skriver VI så menar jag det verkligen.

Nej vi tänjde inte på våra homosexuella gränser, inte heller hade vi trekant med någon. Erotiska drömmar kan ju vara trevligt, men drömmen jag hade natten till idag var lite otrevlig. Följande rader är exakt så jag kommer ihåg drömmen:

Jag står inne i ett badrum med en tjej (jag vet ej vem tjejen var), vi idkar sex och hon står lutad med armarna mot handfatet, jag står bakom henne med mitt huvud lutat nedåt och tittar på saker och ting som rör sig. Jag lyfter på huvudet och tittar in i badrumsspegeln, som är placerad ovanför handfatet. På min kropp sitter Robert "Robban" Aschbergs huvud, han/jag tittar in i spegeln och säger "Hehe, man får ju vissa förmåner genom att synas i TV"...

När han/jag uttalat dessa ord vaknar jag till ur min dröm och tittar mig omkring, ingen Robert "Robban" Aschberg så långt ögat kan nå. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den drömmen, börjar jag tappa förståndet eller är jag lite förtjust i karln, vill jag vara Robert "Robban" Ascheberg eller hade jag bara en psykiskt sjuk dröm?

Mycket märkligt.

0 kommentarer: