28.3.07

Hoppas att du ruttnar, Matti

Bubblan skrev den här smörjan kl. 22:13

AFA-medlemmen Matti sitter tydligen frihetsberövad nere i Tyskland på grund av att han piskade upp några skinbollar.

Matti, dels är du dansk vilket gör att enbart dina förvridna stämband får mig att hoppas att du får spendera några år i tyskt fängelse, sen att du är AFA-aktivist gör inte saken bättre. Om jag får reda på att du döms och får spendera lite tid i finkan så funderar jag på att åka ner till Tyskland och snatta en öl eller två, för att sedan gå till den tyska polisen och erkänna mitt brott. Förhoppningsvis blir jag dömd till en eller två dagars fängelse och hamnar i samma cell som dig. Gör jag det så ska jag gladeligen bli gay, för de 27 sekunder det tar innan jag återigen drabbas av min förtidiga utlösning, och tvinga dig att plocka upp tvålen. Och nej, glidmedel är inte ett alternativ för din del.

Helst av allt undviker jag dock att utforska min sexuella läggning då jag trivs väldigt bra som heterosexuell, men då ni AFA-medlemmar oftast inte vill skylta om att ni är det så kanske det är det enda sättet för mig att få tag på er. Jag gjorde faktiskt ett försök i höstas, då var jag ute och tog tre öl på Söder här i Stockholm, när jag var på väg hem gick jag förbi två killar med uppfällda huvor och palestinasjalar över käften. Då upprepade jag ordet "AFA" ett antal gånger, antingen så var dom döva, ej medlemmar i AFA eller så hade dom något annat problem, men dom ville inte låta sig lockas. Fan, jag borde frågat dem rakt ut om dom var AFA-medlemmar.

Nej, jag är inte medlem i vare sig NSF eller Nationellt Motstånd, däremot i Klu Klux Klan. Nu ljög jag, jag är inte heller med i KKK, men det hade varit kul att se vilket liv det blivit om jag var det.

0 kommentarer: