20.2.07

Stefan Holm lookalike

Bubblan skrev den här smörjan kl. 00:24

Satt precis och läste lite på DN.se och läste en artikel om Stefan Holm, då kom jag på att min käre vän JO berättade vilken hemsk vecka han haft förra veckan. Två tjejer, helt främmande för varandra, hade sagt vid olika tillfällen att han var lik Stefan Holm. Han var inte allt för nöjd med deras påståenden. Jag förstår honom, men hans misär gjorde min kväll i lördags, så numera när han ringer så står det ****** (Stefan Holm) i displayen på min mobil.

Jag hade väldigt gärna bifogat en bild på dem båda här, men då skulle risken för en brevbomb vara överhängande. Jag måste dock säga att jag inte tycker att han är allt för lik Stefan Holm...

2 kommentarer:

*|2007-02-20 20:30 fick Unknown för sig att skriva nedanstående

Hellre Stefan Holm än Staffan Strand?

*|2007-02-20 21:02 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Det har du iofs väldigt väldigt rätt i!