16.2.07

Psykolog

Bubblan skrev den här smörjan kl. 08:32

Under lunchen igår passade jag på att läsa Metro, då snappade jag upp nedanstående insändare. Då jag inte kunde motstå frestelsen att svara på hans insändare så skickade jag in en insändare till Metro, troligtvis valde dom att inte publicera den, men man vet aldrig. Så plocka upp ett exemplar av dagens Metro så kanske den finns med.

Är det bara jag som känner mig bortglömd? Det kommer bara mer och mer pratshower för alla tjejer/kvinnor där ute, om deras sexliv, och serier om hur en man är. Vad finns för oss män då? Och då menar jag inte dessa saker som alla verkar tro att alla män gillar. Alla män är inte galna i sex, bilar och sådant. Var kan man tala ut om sina problem, som man?

- Isak
Mitt svar till "Isak" (15/2).
Käre Isak, jag skulle rekommendera en psykolog.
Det är lite kul att folk vill vara med i TV och prata ut om sina problem.

0 kommentarer: