16.2.07

The Holliday

Bubblan skrev den här smörjan kl. 17:12

Cameron Diaz må vara vacker, men hon är fan ingen bra skådis. Första 30 min i The Holliday är hon riktigt talanglös. Sen snäpper hon upp sig så till den milda grad att jag orkade se klart filmhelvetet.

Visst, jag har troligtvis sveriges hårigaste rygg och är blekare än Jason Lee utan tee i My Name Is Earl , men Kate Winslet borde se över sina ögonbryn. Jag vet inte om hon snott ett halvt kilo päls från något kolsvart lamadjur och klistrat fast över ögonen, men ibland känns det som att man inte kan koncentrera sig på annat än dem. Annars är hon ju trots allt rätt söt.

Bla bla bla, filmen var ingen höjdare.

2 kommentarer:

*|2007-02-19 15:04 fick Oskar för sig att skriva nedanstående

Jag tycker hon är sådär vacker alltså. Däremot finns det en en dealer på cosmopol som är sjukligt snygg. Hon läser till polis, hon är charmig.

*|2007-02-19 16:53 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Jag kan väl hålla med, kanske borde omformulera mig från vacker till snygg.