21.2.07

Förälder

Bubblan skrev den här smörjan kl. 10:20

Om du plockat upp tidningen City under gårdagen eller möjligtvis idag så har du kanske läst deras artikelserie om unga föräldrar. Jag känner en kille som känner en tjej som känner en kille som känner en tjej som känner en som känner en annan tjej som känner en kille som råkade göra en liten flicka gravid. Nu lät det som att han vore en pedofil, men det är han inte. Tjejen är 17 jordsnurr och han 26 vårar (PEDDDOOOO!!!!!!!).

Nu fick jag reda på, genom en bekants bekants bekants bekants bror, att hon genomfört en abort, eller DOM genomförde en abort, för det var trots allt bådas bastard. Jag tycker att dom borde behållit barnet, tänk vad roligt det hade varit att köpa barnkläder åt den lilla bastarden, ett par tuffa vantar med döskallar på, eller en mössa med någon dålig text som hade retat gallfeber på pensionärerna som tyckt att ungen var så söt så söt, ända tills dom läste texten på mössan "Ge fan i mig gamling, har du inget eget barnbarn du kan fingra på?!".

Eftersom jag jag endast känner den killen som känner en tjej som känner en kille som känner en tjej som känner en som känner en annan tjej som känner killen som gjorde tjejen på smällen så hade jag tyvärr inte så mycket att säga till om när det kom till deras beslut om abort. Men har man syndat så ska man stå sitt kast, länge leve min egen påhittade gud!

2 kommentarer:

*|2007-02-21 11:35 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

är det du det handlar om?

*|2007-02-21 11:37 fick Bubblan för sig att skriva nedanstående

Nej, så illa är det inte. Jag har en undre åldersgräns på 22 år, så oroa dig inte.