28.2.07

Bäste Kristin,

Bubblan skrev den här smörjan kl. 22:53

Jag noterade din smått irriterade, eller jag kanske ska säga besvikna, inställning till Rockpartys bokningar till Hultsfred 2007. Jag kan inte säga att jag är lika besviken som dig då framför allt Korn, förhoppningsvis, står på scen i grisiga Hultsfred. Att sedan band som Flogging Molly, Hatebreed och Wolfmother även kommer att sjunga sina stämband hesa är bara ett plus.

Men misströsta inte Kristin, jag kommer att hålla en tumme, minst en gång i veckan, för att det ska trilla in några osignade indepop band så att även du kan få njuta av lite allsång i den småländska vilmarken.

Medans vi väntar på att Rockparty ska uppfylla dina drömmar så tycker jag att du, och även alla dina läsare tänker efter lite och funderar över vad som verkligen gör livet värt att leva. Har du svårt att finna svaret så vill jag upplysa dig om att duetter likt denna med Korn och Amy Lee från Evanescence kanske kan få dig att dra på smilbanden för en liten stund, inte ett flin fyllt av hån utan av ren och skär glädje. Den 7:e mars tycker jag att du ska be redaktionen på SVD att köpa in ett exemplar av Korns nya album MTV Unplugged för att sedan recensera skiten ur det.

Vänliga hälsningar

/En karl från Berget

P.S. Kommer du ihåg för runt 10 år sedan då du på en stor fest lyckades springa in en pinne, som stack upp ur gräset, och slå upp halva benet? D.S.

0 kommentarer: