19.2.07

Mars = Bra konsertmånad

Bubblan skrev den här smörjan kl. 13:47

Billy Talent gästar Arenan den 1/3. Får nog ta ledigt på fredagen så att jag kan supa till i min ensamhet under konserten...

Den 6/3 intar Sepultura scenen på Debaser Medis, det får jag fan inte missa!

Egentligen borde jag gå och ta mig en titt på Snoop Dogg & P. Diddy den 11/3 eftersom jag en gång i tiden gick omkring och önskade att jag var en svart man (som jag så tur växte ifrån för ett antal år sedan). Snoop är iofs en rätt skön lirare, mannen med de många identitetskriserna (P. Diddy/Puff Daddy/Puffy och allt vad fan han nu kallat sig) borde stannat hemma. Men man kan inte få allt.

Timbuktu är alltid bra, så Dbaser Medis borde få äran att ha mig i sina lokaler antingen den 9/3 eller 10/3.

15/3 hittar ni mig på Dbaser Medis, herre jävlar vilket drag det kommer bli då Raised Fist står på scenen och är arga.

Allas våran jättetutte Dolly Parton vore också tufft att se live, 16/3 spelar hon i Globen.

Nelly Furtado på Hovet 17/3.

Fall Out Boy på Arenan den 20/3 vore fint.

Sällskap någon?

1 kommentarer:

*|2007-02-19 15:17 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

Arcade Fire 27/3 på cirkus?

/R