15.6.07

Genuint ledsen

Bubblan skrev den här smörjan kl. 19:25

Den här dagen har jag fruktat länge. Inte för att jag visste att det skulle bli speciellt jobbigt på jobbet eller för att det skulle bli extra varmt just idag, inte heller för att mina skor kanske skulle komma att gå söner eller på grund av att ölen skulle ta slut på bolaget. Anledningen är att idag är dagen efter att Korn hade sin spelning på Hultsfredsfestivalen. Jag var verkligen i valet och kvalet om jag skulle åka dit igår eller inte, men jag kände igår efter jobbet att det var lite saftigt att lägga 1300:- på en biljett plus resan fram och tillbaka ner till Småland.

Men nu garanterar jag er att om Korn kommer till Sverige en gång till så ska jag betala precis så mycket som det kräver för att jag ska kunna gå på den spelningen. Det är nästan så jag gråter när jag lysssnar på radion och hör hur de flesta som var där älskade spelningen.

Förlåt Korn, jag ber så innerligt mycket om ursäkt över att jag inte kom och tittade på er.

0 kommentarer: