5.5.07

Helvete

Bubblan skrev den här smörjan kl. 21:26

Har du aldrig stunder då du inte har lust att prata med någon? Jag har iaf det, senast idag. Jag har pratat med två personer under hela dagen, det var vid 9-tiden imorse och för några minuter sedan. Under dagen har jag haft 12 missade samtal på min mobil och ett antal obesvarade sms. Måste man vara tillgänglig hela tiden? Nej det behöver man fan inte vara. En del människor har större behov av att personlig kontakt än andra, så jävla enkelt är det.

Mina vänner är de bästa, men sen har jag även en jävligt bra vän som jag vänder mig till lite då och då, när jag väl gör det får han min odelade uppmärksamhet. Hans namn är Musik.

När jag sen får frågan varför jag inte svarat i telefonen och svarar, "jag hade ingen lust att svara...", så blir det en massa gnäll. Märkligt.

I don't know why you're wasting your own time
I don't know how you see this when you're not bleeding with me
Is believing in me, With nothingness in everything
You're leaving with me
I don't know why you're changing all the time
You're trying to slow down and fall behind
All this tension, no comprehension
Losing yourself in delusional dimensions

0 kommentarer: