21.2.07

Tips till Gudrun

Bubblan skrev den här smörjan kl. 10:51

Hej igen Gudrun, jag vet att det jag skrev till dig igår kanske inte stärkte vårt vänskapsband, så därför tänkte jag ge dig ett litet tips.

Nästa gång du ska försöka vinna över röster till dig och dina ultrasuperfeministiska vänner så ska du satsa på en chockande reklamkampanj. Ta bilden nedan till exempel (nu är jag inte så begåvad att jag lyckats klura ut vad som står skrivet i pannan på den stackars tjejen). Om du skulle byta texten som står i hennes panna till någon magstarkt på svenska så tror jag nog att du skulle kunna få folk att bli äcklade och känna avsky mot män överlag. Nu är jag inte sarkastisk Gudrun utan på fullaste allvar så tror jag verkligen att ni i F! hade tjänat på en kontroversiell reklamkampanj.

Magstark reklamkampanj Gudrun, go for it!

0 kommentarer: