22.2.07

Påmind om det förflutna

Bubblan skrev den här smörjan kl. 23:59

Nu är det tydligen populärt att dansa i det här landet, Lasse Brandeby har tydligen en stark inverkan på det svenska folket. När jag läste om det så vart jag påmind om mitt mörka förflutna då jag som 12-åring skrev in mig på en dansskola (ej ensam utan med ett gäng från skolan). Vi skulle lära oss discodans, jag märkte dock ganska fort att jag inte hade så mycket dans i kroppen. Jag gick på första lektionen, sen tog jag en kortare paus och gick återkom först när det var dags för den sista lektionen. Jag var inte helt med på noterna, så det dröjde inte lång tid innan dansläraren gav mig onda ögat.

Nu dansar jag endast om jag och MM druckit en jävla massa whisky, men då jävlar dansar vi otroligt bra och länge. Bjuder du mig på en öl eller två så ska jag visa dig det jag kommer ihåg från första lektionen av discodansen.

1 kommentarer:

*|2007-02-23 11:10 fick Anonym för sig att skriva nedanstående

Gäller detta på lördag alltså? hehe..