23.2.07

Hästar överallt

Bubblan skrev den här smörjan kl. 19:49

Ännu ett svidande bakslag i min pågående anti-dressyr/trav kampanj. Då var det dags för en svensk att vinna världscupen i dressyr, så nu antar jag att det kommer locka fler ungdomar till hästsporten. Det har jag inga problem med över huvud taget, men ge fan i trav och dressyr, satsa på hoppning eller fälttävlan, det optimala vore rodeo.

Med min tur så får jag en dotter som självklart ska pyssla med både trav och dressyr, säkerligen konståkning också för den delen. Konståkning är en annan historia som jag säkerligen återkommer till. Ja ja, självklart ska dottern få pyssla med ovanstående om hon vill, men jag kommer inte vara allt för glad över det när hon kläcker idén om det.

Nu kanske det låter som att jag snart ska bli pappa, men det stämmer inte någonstans.

0 kommentarer: